Статті
Школам
05 Вересня 2023

Як просувати бізнес в сфері освітніх послуг?

У цій статті ми розглянемо ключові принципи роботи над продажами в приватних школах.

Попередній перегляд автора Ірина Єцкало
Ірина Єцкало
Попередній перегляд статті Як просувати бізнес в сфері освітніх послуг?

Конкуренція в сфері освітніх послуг зростає із року в рік, лише ефективна структура роботи над продажами є ключовим чинником успіху для приватних шкіл. 

Як і для будь-якого бізнесу приватним освітнім закладам необхідно розробляти та впроваджувати комплексну маркетингову стратегію, зосереджену на визначенні цінностей бізнесу, роботі з каналами комунікації, вивченні customer journey та активному використанні інтернет-ресурсів.  Даний матеріал було складено завдяки онлайн зустрічі-дискусії освітян "Продажі в освіті", яку ініціювала громадська організація Osvita Nova .В даній статті сервіс по підбору освітнього закладу School Navigator  занотував основні пункті, які були відзначені на зустрічі,   і надає ці важливі знання у відкритий доступ  усім засновникам та маркетологам освітніх проєктів.

Маркетингова стратегія

Маркетингова стратегія є найважливіший етап в роботи над продажами в сфері освітніх послуг. З чого вона складається:

  • Аналіз ринку. 
  • Сегментація та визначення цільової аудиторії.
  • Розроблення унікальної позиції вашої школи на ринку та її сприйняття цільовою аудиторією.
  • Розробка конкретних маркетингових заходів і стратегій для досягнення поставлених цілей.

Знайти 5 головних смислів - цінностей бізнесу

Визначення цінностей бізнесу допомагає створити внутрішню і зовнішню ідентичність школи. П'ять основних цінностей можуть включати:

  • Забезпечення високої якості навчання та розвитку для учнів.
  • Ндання персоналізованого навчання та уваги кожному учневі.
  • Формування моральних та етичних цінностей учнів.
  • Забезпечення сприятливого середовища для навчання та розвитку.
  • Відкритість до міжнародного досвіду.

Мати як мінімум три канали комунікації із потенційними клієнтами й усіх їх підтримувати

Збудувати кілька каналів для приваблення клієнтів та підтримки їхньої подальшої участі дуже важливо. Мінімум три з них можуть включати:

  • Організація відкритих днів, семінарів, форумів, конференцій і екскурсій для батьків та учнів.
  • Створення веб-сайту, ведення активних сторінок в соціальних мережах і використання месенджерів для спілкування з потенційними клієнтами.
  • Співпраця з іншими освітніми організаціями,  сервісом по підбору освітнього закладу School Navigator  

Робота з Customer Journey Map

Аналіз та оптимізація маршруту клієнта є ключем до вдосконалення процесу продажу. Customer Journey Map допомагає розібратися в кожному кроці взаємодії клієнта з вашою школою, від вперше початої дискусії до фактичного вступу учня. На основі цього аналізу можна розробити план оптимізації кожного етапу.

Ведення веб-сторінок, месенджерів та соціальних мереж

Інтернет-ресурси в сучасному світі є одними з найважливіших інструментів для приваблення клієнтів та підтримки взаємодії з ними. Ведення веб-сторінок і соціальних мереж дозволяє надавати актуальну інформацію, спілкуватися з клієнтами, а також залучати їх до різних акцій та програм, використовувати таргетовану рекламу в соціальних мережах. Освітня платформа School Navigator також є унікальним каналом комунікації із потенційними клієнтами для власників освітнього бізнесу.

Структура роботи над продажами в приватних школах повинна постійно вдосконалюватися і адаптуватися до змін  у країні та запиті від аудиторії. За допомогою правильної маркетингової стратегії, визначення цінностей бізнесу, ефективних комунікаційних каналів, аналізу customer journey та активного використання інтернет-ресурсів, таких як School Navigator   приватні школи можуть забезпечити стале зростання та розвиток.

Повний запис зустрічі у відео форматі ви можете подивитися за цим посиланням.

Підготувала Карина Філоненко

Доєднуйтеся до наших сторінок у ФейсбуціІнстаґрамі та телеґрам-каналу, щоб нічого не проґавити.

Продовжити читати