Маркетинг – це комплексний процес, що охоплює широкий спектр інструментів, спрямованих на просування продукту або послуги на ринку. Тож не варто покладатися на щось одне. Хоча таргетована реклама, Instagram Reels або співпраця з блогерами можуть бути ефективними інструментами для розвитку бізнесу, варто зрозуміти, що розраховувати лише на один підхід не є найкращим варіантом. Аби масштабувати бізнес, ви маєте застосовувати різноманітні інструменти для просування. Важливо мати чітку маркетингову стратегію, яка враховує різноманітні рекламні канали. Комбінування різних методів і каналів реклами дозволяє досягти більшої аудиторії та підтримувати постійний потік клієнтів.
Фото: Pexels- Продавайте ідею, а не продукт. Для цього потрібно зрозуміти свою цільову аудиторію, що їм потрібно. Якщо батьки хочуть спортивну різносторонню дитину, потрібно продавати через те, що батьки отримають, наприклад: «Уже за рік ваша дитина виграє всіх в грі «міста», дивиться фільми англійською в оригіналі та грає в теніс на рівні зі Світоліною».
- Колись Reebok випереджав Nike в продажах на 1,5 млрд $, а потім у них з’явився слоган «Just Do It» та контракт з Майклом Джорданом. Сильне позиціювання й розуміння, чим ви відрізняєтеся від конкурентів важливе всім. Це і є вашим основним ключем до успіху.
- А можна просуватися без таргетування? Можна!
Наприклад, один зі способів – реферальні програми. Усі знають реферальну програму від Монобанку: запроси друга – отримай 50 грн на карту. Подібні методи залучення клієнтів може реалізовувати будь-який бренд. Наприклад, учіться з другом та отримайте -10% на рік навчання.
Більше про те, як продавати ваші послуги ДОРОГО, ми поговоримо на маркетинг-інтенсиві для освітян.
Навіщо вам долучатися до маркетинг-інтенсиву?
- Аби розробити успішну маркетингову стратегію для вашого закладу;
- Підвищити конкурентоспроможність власного закладу;
- Покращити соцмережі вашого закладу;
- Обрати ефективні канали комунікації;
- Дізнаєтеся, як сформувати сильний бренд;
- Стати бажаним і перспективним роботодавцем;
- Посилювати позитивний імідж закладу;
- Ознайомилися із додатками, що зберігають час, гроші й нерви.
Що додатково отримають власники преміум пакета?
- Особисту комунікацію з експерткою;
- Відповіді на ваші питання;
- Вирішення кейса конкретно вашого закладу;
- Цінні поради від експертки особисто для вас;
- Допомогу, підтримку й порцію натхнення від колег.
Для кого підійде інтенсив? Для освітян, що зацікавлені в маркетингу, просуванні та розвитку.
Де проходитиме? Онлайн.
Тож не проґавте можливість покращення вашого освітнього закладу – реєструйтеся на маркетинг-інтенсив для освітян!
Більше інформації про програму, спікерку, вартість, а також попередня реєстрація на інтенсив тут