Статті
Школам
29 Червня 2023

Прокачайте маркетинг вашого освітнього закладу

Як побудувати ефективну маркетингову стратегію та успішно залучати клієнтів

Попередній перегляд автора Іра Єцкало
Іра Єцкало
Попередній перегляд статті Прокачайте маркетинг вашого освітнього закладу

Маркетинг – це комплексний процес, що охоплює широкий спектр інструментів, спрямованих на просування продукту або послуги на ринку. Тож не варто покладатися на щось одне. Хоча таргетована реклама, Instagram Reels або співпраця з блогерами можуть бути ефективними інструментами для розвитку бізнесу, варто зрозуміти, що розраховувати лише на один підхід не є найкращим варіантом. Аби масштабувати бізнес, ви маєте застосовувати різноманітні інструменти для просування. Важливо мати чітку маркетингову стратегію, яка враховує різноманітні рекламні канали. Комбінування різних методів і каналів реклами дозволяє досягти більшої аудиторії та підтримувати постійний потік клієнтів.

Фото: Pexels
  1. Продавайте ідею, а не продукт. Для цього потрібно зрозуміти свою цільову аудиторію, що їм потрібно. Якщо батьки хочуть спортивну різносторонню дитину, потрібно продавати через те, що батьки отримають, наприклад: «Уже за рік ваша дитина виграє всіх в грі «міста», дивиться фільми англійською в оригіналі та грає в теніс на рівні зі Світоліною». 
  2. Колись Reebok випереджав Nike в продажах на 1,5 млрд $, а потім у них з’явився слоган «Just Do It» та контракт з Майклом Джорданом. Сильне позиціювання й розуміння, чим ви відрізняєтеся від конкурентів важливе всім. Це і є вашим основним ключем до успіху.
  3. А можна просуватися без таргетування? Можна!
    Наприклад, один зі способів – реферальні програми. Усі знають реферальну програму від Монобанку: запроси друга – отримай 50 грн на карту. Подібні методи залучення клієнтів може реалізовувати будь-який бренд. Наприклад, учіться з другом та отримайте -10% на рік навчання.

Більше про те, як продавати ваші послуги ДОРОГО, ми поговоримо на маркетинг-інтенсиві для освітян.

Навіщо вам долучатися до маркетинг-інтенсиву?

  • Аби розробити успішну маркетингову стратегію для вашого закладу;
  • Підвищити конкурентоспроможність власного закладу;
  • Покращити соцмережі вашого закладу;
  • Обрати ефективні канали комунікації;
  • Дізнаєтеся, як сформувати сильний бренд;
  • Стати бажаним і перспективним роботодавцем;
  • Посилювати позитивний імідж закладу;
  • Ознайомилися із додатками, що зберігають час, гроші й нерви.

Що додатково отримають власники преміум пакета?

  • Особисту комунікацію з експерткою;
  • Відповіді на ваші питання;
  • Вирішення кейса конкретно вашого закладу;
  • Цінні поради від експертки особисто для вас;
  • Допомогу, підтримку й порцію натхнення від колег.

Для кого підійде інтенсив? Для освітян, що зацікавлені в маркетингу, просуванні та розвитку.
Де проходитиме? Онлайн.

Тож не проґавте можливість покращення вашого освітнього закладу – реєструйтеся на маркетинг-інтенсив для освітян!

Більше інформації про програму, спікерку, вартість, а також попередня реєстрація на інтенсив тут

Продовжити Читати