UNIQUE KIDS САДОЧОК ЩАСЛИВИХ ДІТЕЙ
Поєднання кращих підходів Монтессорі, Reggio Emilia та авторських курсів на розвиток метанавичок від Unique Method
ПРИНЦИПИ САДОЧКУ:
САМОРОЗВИТОК. Сенс методики Монтессорі полягає в самовихованні, самонавчанні та саморозвитку дитини. Тобто дитина повинна розвиватися самостійно. А вихователь допомагає їй в цьому. Даний принцип можна сформулювати так: «Допоможи мені зробити самому».
СВОБОДА. Свобода – один з основоположних принципів методики Монтессорі. Вільний розвиток, вільне навчання. Дитина сама вибирає, чим і як довго вона займатиметься.
РІЗНОМАНІТТЯ У ВИБОРІ. Монтессорі-матеріали – це величезний комплекс спеціально розроблених навчальних посібників плюс розвиваючі ігри.
КОМАНДА КЛАСУ. ДО 3 РОКІВ - ОСНОВНИЙ ПЕДАГОГ, ВИХОВАТЕЛЬ, НЯНЯ, 3+ ОСНОВНИЙ ПЕДАГОГ, ВИХОВАТЕЛЬ
МОНТЕССОРІ-ПЕДАГОГ.
- допомагає дитині розвиватися,
- показує правильний спосіб роботи з тими матеріалами, які обирає сам малюк,
- якщо дитина робить помилку, педагог намагається не втручатися, дозволяючи дитині знайти помилку самостійно. навчає дитину роботі з матеріалом, потім спостерігає за самостійною роботою дитини і приходить їй на допомогу в потрібний момент.
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ТЕМП.
Важливий елемент – можливість для кожної дитини розвиватися у своєму індивідуальному темпі.
Одна дитина може кілька днів займатися з одним і тим же матеріалом, а інша зможе швидше переходити від одного матеріалу до іншого.
Тому в групі можуть одночасно навчатися діти з різними здібностями, і при цьому не заважати і не гальмувати один одного.
ПРОЄКТНИЙ ПІДХІД (Reggio Emilia)
Діти ініціатори та співавтори проєктів. Такі природні явища, як вода і вітер, світло і тінь, заломлення променя в призмі, ріст і розвиток рослин, життя і способи пересування тварин (равлики, наприклад) вивчаються так само докладно, як витвори людських рук (стіл, взуття, колодязь, статуя лева), казки, суспільні відносини (робота пошти, транспорту, друкарні, супермаркету). Надаємо можливість кілька разів поглянути в різний час (дні, тижні, роки, при різному освітленні і погоди) на одне і те ж явище, сфотографувати те, що відбувається.