За основу педагогічної взаємодії з учнями ми вирішили взяти теорію множинного інтелекту американського психолога Говарда Гарднера.
Він стверджує, що кожна дитина має 9 різних типів інтелекту, які потрібно розвивати, надаючи перевагу домінуючому чи домінуючим. Залежно від цього вона здобуває знання у той спосіб, який найбільше імпонує, у тій робочій атмосфері, яка найбільш зручна, індивідуально чи в команді з тими, з ким найбільш комфортно. Вибір буде залежати від самої дитини з урахуванням спостережень педагогів, психолога, батьків.
Під час навчання будуть як уроки, так і подорожі, екскурсії, театралізації, ігри, дослідження, проектна діяльність, гуртки та спортивні секції. Наші педагоги – фахові, незалежні, молоді, перспективні, переконані, що – це ключ до самореалізації кожного громадянина: дорослого чи маленького.