Школа Світла це всебічний розвиток дитини, а саме емоційної, ментальної та фізіологічної складової, розуміння своєї приналежності до світу.
Принципи Школи:
- Дитиноцентрованість: школа орієнтована на потреби дитини
- Залученість та мотивація: бути активним учасником процесу
- Необхідність ситуації успіху
- Проєктне навчання
- Фізичний розвиток: скаутинг, спорт, уроки на свіжому повітрі
- Екологічна грамотність
- Позитивні емоції та доброзичливе ставлення
Мета вчителів Школи Світла приготувати дитину до реального життя та спрямувати на здобуття самостійності, грамотності, уміння користуватися інформацією, комбінувати її, перевіряти, робити висновки, створювати проєкти, співпрацювати з іншими.
Тому мета школи розвинути такі компетенції учнів:
- вміння мислити й навчатися, бути незалежним;
- турбота про себе й навички повсякденного життя;
- турбота про навколишнє середовище;
- культурні компетенції, взаємодія і самовираження (творча й наукова діяльність);
- мультиграмотність (уміння кодувати і декодувати інформацію з різних джерел);
- інформаційно-комунікаційні технології;
- вплив, участь, побудова майбутнього;
- навички трудового життя та підприємницька діяльність
ЦІННОСТІ ШКОЛИ
Для дітей, про дітей, з дітьми.
1) Довіра
Відносини базуються на довірі, кожен відповідає в першу чергу перед собою за свою роботу без звітності та паперової роботи.
2) Підтримка кожного та інклюзія
Наша школа орієнтована на дітей та розуміння їх потреб.
3) Дебатні клуби
Замість уроків літератури обговорення текстів та навчання висловлювати свою точку зору.
4) Здоровий спосіб життя
Дитина має більшу частину часу проводити на вулиці, тому маємо уроки на природі, походи, прогулянки за будь-якої погоди.
5) Безоціночне ставлення
До 4кл не ставимо оцінки, замінюємо на вербальну оцінку, проєктивні методи оцінювання, негатив через позитив(навіть якщо оцінка невисока, усе одно вчитель інформує, що можна зробити наступного разу для покращення), тощо.
6) Командний дух
Педагоги нашого садочка володіють високою педагогічною майстерністю, творчі, ініціативні, здатні до нестандартних педагогічних дій, дійсно закохані в свою справу.