-
Ранній розвиток
- Розмовляйко
- Підготовка до школи
- Англійська мова
- Ознайомлення з живою та неживою природою
- Фізкультура
- Музична скарбничка
ПІСЛЯ ОБІДУ заняття базуються на НЕЙРОПСИХОЛОГІЇ – гармонізація роботи обох півкуль головного мозку.
Щодня:
- творче заняття (малювання, ліплення тощо)
- розвиток дрібної та крупної моторики
- сенсорика
- нейроігри
- ігровий стретчинг
- ейдетика
-
-
У садочку:
- Індивідуалізація гармонійного розвитку
- Збалансоване харчування з можливістю корекції меню під певні особливості організму дитини
- Діти багато часу на свіжому повітрі, багато рухливих ігор, динамічних занять
- Є умови для занять на свіжому повітрі
- Сон за бажанням
- Супровід високваліфікованого педіатра
- Регулярне кварцування, дезінфекція поверхонь та провітрювання кімнат
Адаптація у садочку:
Перші дні – короткотривале перебування (1-4 години) з поступовим збільшенням часу.
Тривалість адаптації залежить від характеру дитини та попереднього досвіду.
Деяким дітям може знадобитися більше часу для звикання, ніж іншим. -