Вітаємо у школі Крила!
Ми, засновники школи, родина Кощеєвих, Наталя та Олександр, батьки 4 дітей.
Школа з'явилась у 2017 році завдяки нашим дітям. Ми відчували, що школи, в яких вони навчались (а серед них були державні, експериментальні, альтернативні), не давали їм того, що буде корисним для їхнього життя.
Старший син Сергій закінчив ІТ-ліцей. Він був справжнім бунтарем у своїй державній школі, і ця боротьба його виховала. Середній син Лев провчився в тому ж ліцеї 4 роки, і ми побачили, що ліцей може "перемогти", а ми не хочемо цього допустити. Молодший Максим провчився в державній гімназії рік, і ми його забрали…
Потім було кілька років пошуків: альтернативні школи, експеримент з домашнім навчанням, і врешті нашою власною справжньою школою.
Ми дуже хочемо, щоб наші діти отримали найкращий досвід навчання. Важливо, щоб вони пронесли крізь все своє життя жагу до знань та хоробрість отримувати новий досвід. Пройшли крізь всі випробування з вірою в себе. Ставилися до життя, як до захопливої пригоди. Навчилися бачити в людях друзів та однодумців. Отримали після школи вміння мислити, розв'язувати життєві задачі та створювати нові.
Школа Крила — про свободу бути собою крізь культуру та історію, технології та інновації, сьогодні та в майбутньому.
В школі Крила ми розуміємо, що академічний процес — це тільки частинка пізнання, яке є справжньою освітою. Життя дитини складається з відкриттів. Завдання педагогів — бути поруч з дітьми та супроводжувати їх у цих відкриттях.
Тому ми ведемо індивідуальну мапу розвитку кожної дитини, підтримуємо постійний зв'язок у ланцюжку Дитина + Сім'я + Школа, спостерігаємо за талантами, що розкриваються, та постійно вчимося разом із дітьми.
Задоволення від дослідження світу та самого себе — це той soft skill, який був, є і буде найважливішим для щасливого та успішного життя. Школа Крила — це простір, де цьому вчаться дорослі та діти.
Долучайтесь до нас!

Київський ліцей "Крила"
Школа Крила — про свободу бути собою крізь культуру та історію, технології та інновації, сьогодні та в майбутньому.
