Головною метою дошкільного закладу є створення умов для гармонійного розвитку дитини. Ми розвиваємо сенсорику – пізнавальні здібності дитини.
Під сенсорним розвитком розуміють розвиток таких психічних процесів, як сприймання та відчуття - формування уявлення про зовнішні властивості предметів – їх форму, розмір, колір, положення в просторі.
Сенсорний розвиток є фундаментом розумового розвитку, адже саме з сприйняття предметів оточуючого світу починається пізнання.
Правильно організований простір формує у діток:
сенсорно – пізнавальну,
логіко – математичну,
дослідницьку компетентності - це здатність дитини використовувати власну сенсорну систему в процесі логіко-математичної і дослідницької діяльності.
Результатом є наявність пізнавальної мотивації, базису логіко-математичних, дослідницьких знань, набутих дитиною умінь і навичок (аналізу, порівняння, узагальнення, здійснення самоконтролю), пізнавальний досвід, що накопичується і використовується в різних видах дитячої діяльності.