Конкуренція в сфері освітніх послуг зростає із року в рік, лише ефективна структура роботи над продажами є ключовим чинником успіху для приватних шкіл.
Як і для будь-якого бізнесу приватним освітнім закладам необхідно розробляти та впроваджувати комплексну маркетингову стратегію, зосереджену на визначенні цінностей бізнесу, роботі з каналами комунікації, вивченні customer journey та активному використанні інтернет-ресурсів. Даний матеріал було складено завдяки онлайн зустрічі-дискусії освітян "Продажі в освіті", яку ініціювала громадська організація Osvita Nova .В даній статті сервіс по підбору освітнього закладу School Navigator занотував основні пункті, які були відзначені на зустрічі, і надає ці важливі знання у відкритий доступ усім засновникам та маркетологам освітніх проєктів.
Маркетингова стратегія
Маркетингова стратегія є найважливіший етап в роботи над продажами в сфері освітніх послуг. З чого вона складається:
- Аналіз ринку.
- Сегментація та визначення цільової аудиторії.
- Розроблення унікальної позиції вашої школи на ринку та її сприйняття цільовою аудиторією.
- Розробка конкретних маркетингових заходів і стратегій для досягнення поставлених цілей.
Знайти 5 головних смислів - цінностей бізнесу
Визначення цінностей бізнесу допомагає створити внутрішню і зовнішню ідентичність школи. П'ять основних цінностей можуть включати:
- Забезпечення високої якості навчання та розвитку для учнів.
- Ндання персоналізованого навчання та уваги кожному учневі.
- Формування моральних та етичних цінностей учнів.
- Забезпечення сприятливого середовища для навчання та розвитку.
- Відкритість до міжнародного досвіду.
Мати як мінімум три канали комунікації із потенційними клієнтами й усіх їх підтримувати
Збудувати кілька каналів для приваблення клієнтів та підтримки їхньої подальшої участі дуже важливо. Мінімум три з них можуть включати:
- Організація відкритих днів, семінарів, форумів, конференцій і екскурсій для батьків та учнів.
- Створення веб-сайту, ведення активних сторінок в соціальних мережах і використання месенджерів для спілкування з потенційними клієнтами.
- Співпраця з іншими освітніми організаціями, сервісом по підбору освітнього закладу School Navigator
Робота з Customer Journey Map
Аналіз та оптимізація маршруту клієнта є ключем до вдосконалення процесу продажу. Customer Journey Map допомагає розібратися в кожному кроці взаємодії клієнта з вашою школою, від вперше початої дискусії до фактичного вступу учня. На основі цього аналізу можна розробити план оптимізації кожного етапу.
Ведення веб-сторінок, месенджерів та соціальних мереж
Інтернет-ресурси в сучасному світі є одними з найважливіших інструментів для приваблення клієнтів та підтримки взаємодії з ними. Ведення веб-сторінок і соціальних мереж дозволяє надавати актуальну інформацію, спілкуватися з клієнтами, а також залучати їх до різних акцій та програм, використовувати таргетовану рекламу в соціальних мережах. Освітня платформа School Navigator також є унікальним каналом комунікації із потенційними клієнтами для власників освітнього бізнесу.
Структура роботи над продажами в приватних школах повинна постійно вдосконалюватися і адаптуватися до змін у країні та запиті від аудиторії. За допомогою правильної маркетингової стратегії, визначення цінностей бізнесу, ефективних комунікаційних каналів, аналізу customer journey та активного використання інтернет-ресурсів, таких як School Navigator приватні школи можуть забезпечити стале зростання та розвиток.
Повний запис зустрічі у відео форматі ви можете подивитися за цим посиланням.
Підготувала Карина Філоненко
Доєднуйтеся до наших сторінок у Фейсбуці, Інстаґрамі та телеґрам-каналу, щоб нічого не проґавити.