До вебінарів

Маркетинг-інтенсив для освітян

Як побудувати успішну маркетингову стратегію та розвинути власний бренд

Дата проведення: 12.07 - 13.07.2023

Час проведення: 03:00

Попередній перегляд вебінару Маркетинг-інтенсив для освітян

На інтенсиві ми розглянемо тренди й передові маркетингові інструменти, що допоможуть у розвитку вашого освітнього закладу.

Після інтенсиву ви зможете побудувати власну маркетингову стратегію на таких аспектах, як сегментація вашої цільової аудиторії, створення сильного бренду, використання цифрових медіа та інших інструментів маркетингу

Коли? Триває попередня реєстрація. Дати проведення будуть оголошені невдовзі.

Для кого? Для освітян, що зацікавлені в маркетингу, просуванні та розвитку.

Де? Онлайн, на платформі Zoom.

Що буде на інтенсиві?👇

День 1: Формування успішної маркетингової стратегії
• Розробка унікальної торговельної пропозиції (УТП). Чим ми унікальні?
• Аналіз конкурентів і використання цього аналізу для підвищення конкурентоспроможності нашої школи. Чим ми кращі за інших?
• Сегментація аудиторії. На кого ми орієнтуємося?
• Визначення маркетингової стратегії для онлайн шкіл – наш шлях до успіху 💫
• Q&A

День 2: Рекламні канали
• Вибір каналів комунікації для досягнення нашої цільової аудиторії
• Постановка цілей, рубрикатор контенту
• Робота з соцмережами та інфлюенсерами
• Вірусний і ситуативний контент 😍
• Q&A

День 3: Реінвестуємо в маркетинг та розвиток бренду
• Маркетинг і бренд? Чим сильніший наш бренд, тим менші наші затрати на рекламу
• Формування лояльного комьюніті
• Employee Branding
• А як робити то все без мільйонних затрат? Програми, додатки, які полегшують життя і зберігають час, гроші й нерви ✨
• Q&A

✅Вартість пакету "Стандарт" 3 567 грн

❗️Лише для преміум пакету

Доступні усі попередні дні

+День 4:
Mastermind & Knowledge Sharing. Ви заповнюєте форму з питаннями, які найбільше вас цікавлять стосовно маркетингу. На сесії ми колективно розбираємо ці питання наживо та знаходимо для них рішення.

✅Вартість пакету "Преміум" 5 571 грн

Хто буде спікером❓

Ірина Юрченко – Product Marketing в Hostinger International, ex Brand Manager П’яної Вишні.

Ірина має понад 5 років досвіду в маркетингу. Вона працювала:

  • з різними нішами: від HoReCa до IT;
  • на різні країни: від Європи до Latam;
  • з різними бюджетами: від «грошей нема, але ви тримайтесь» до 100 тисяч доларів на місяць.

Окрім цього, Ірина консультує малий і середній бізнес, а також проводить лекції для студентів 😉

Спікери

Ірина Юрченко

Product Marketing в Hostinger International, ex Brand Manager П’яної Вишні. 5 років досвіду в маркетингу. Працювала: з різними нішами: від HoReCa до IT; на різні країни: від Європи до Latam; з різними бюджетами: від «грошей нема, але ви тримайтесь» до 100 тисяч доларів на місяць.

Ірина Юрченко

Product Marketing в Hostinger International, ex Brand Manager П’яної Вишні. 5 років досвіду в маркетингу. Працювала: з різними нішами: від HoReCa до IT; на різні країни: від Європи до Latam; з різними бюджетами: від «грошей нема, але ви тримайтесь» до 100 тисяч доларів на місяць.

Контакти для запитань:

[email protected] SchoolNavigatorManager